Uczniowie klasy I i III na lekcjach języka angielskiego i niemieckiego odkodowywali zaszyfrowane wyrazy w języku obcym. Na przerwach (po pierwszej i trzeciej lekcji) uczniowie klasy VI zaprezentowali możliwości programu Logomocja uczniom klasy I. Na trzeciej lekcji uczniowie z klas IV, V i VI (uprzednio podzieleni na cztery drużyny: czerwoną, zieloną, żółtą i niebieską) udali się na poszukiwanie kopert z zadaniami (ukrytymi w kodach QR). Uczniowie „kolorowych drużyn”- przyszli do szkoły ubrani we właściwe dla swojej drużyny akcenty kolorystyczne. Oprócz tego otrzymali odznaki – czerwone, zielone, żółte i niebieskie buźki. Liderami poszczególnych zespołów byli szóstoklasiści, którzy razem z nauczycielami przygotowywali zadania konkursowe (również ćwiczenia gimnastyczne i układanie puzzli ) i kodowali je, a podczas wykonywania poszczególnych zadań odkodowywali je przy pomocy telefonów komórkowych i tabletów. Drużyny zgodnie z poleceniami znajdującymi się w kopertach wykonywali zadania zgodnie z instrukcjami w określonej kolejności. Pierwsze miejsce w rywalizacji zdobyła drużyna „Zielonych”, ale zwycięzcami byliśmy wszyscy razem, współpracując ze sobą, bawiąc się i ucząc nowych umiejętności w posługiwaniu się tabletem i telefonem komórkowym. Jesteśmy SMART!

 

Kodowanie na języku niemieckim - klasa 1

 

 

Kodowanie na języku angielskim - klasa 3